Kompetentni i zmotywowani pracownicy są ogniwem, które ma niebagatelny wpływ na osiągnięcie sukcesu przez firmę. Zaangażowani pracownicy ułatwiają pracodawcy osiągnięcie celów takich, jak rozwój, wzmocnienie pozycji na rynku, pozyskanie klientów, jak również ich aprobatę. Znane są słowa miliardera i przedsiębiorcy Richarda Bransona: „Klienci nie są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów”. Nie można odmówić temu twierdzeniu racji.
O programach motywacyjnych jako sposobie na motywowanie kluczowych pracowników, docenianie wieloletnich menadżerów oraz sposobie na wyłonienie sukcesora pisze adwokat Katarzyna Ulma-Raszkowska dla Magazynu RELACJE – Magazynu Firm Rodzinnych wydawanego przez Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych
Zapraszamy do czytania, być może to właśnie program motywacyjny jest odpowiedzią na pytanie – Jak zmotywować pracowników i jak ich docenić?